عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
بازدید : 301
نویسنده : mozhgan

از اینکه وزن زیادی دارید و نمیتوانید هیچکاری را درست انجام دهید خسته شده اید؟ فکر میکنید چاقی مفرط شما برایتان محدودیت زیادی ایجاد کرده است؟ میخواهید برای همیشه از شر این محدودیت ها خلاص شوید و تمام اضافه وزن خود را از دست بدهید؟ اگر چنین میخواهید، حتما این مقاله را بخوانید. اگر واقعا میخواهید لاغر شوید و شرایطش را دارید حتما با خواندن این مقاله به دنبال یک متخصص جراحی لاغری خوب خواهید گشت!

عمل جراحی لاغری بینهایت فرصت جدید برای شما به وجود می آورد.

چاقی مفرط بدون شک افراد را از کار و زندگی عقب می اندازد. کسانی که وزن زیادی دارند معمولا نمیتوانند هر کاری انجام دهند و یا از سوی دیگران صلاحیت انجام برخی کارها را ندارند. چرا؟ چون وزنشان زیاد است و این اضافه وزن را محدودیت قلمداد میکنند. زمانی که چاقی مفرط بر زندگی شما فرمانروایی کند دست کم برخی از موارد زیر را نمیتوانید انجام دهید:

  • نمی‌توانید به راحتی سوار وسیله نقلیه شوید یا موتور سیکلت مورد علاقه خود را بخرید.
  • نمیتوانید تبدیل به یک ورزشکار حرفه ای شوید
  • نمیتوانید شریک زندگی مورد علاقه و مورد پسند خود را پیدا کنید
  • برخی از شغل ها را نمیتوانید انتخاب کنید
  • و …

اما تجربه عمل جراحی لاغری آسان و کاهش وزن میتواند دوباره شما را در معرض این موقعیت ها و هزاران موقعیت دیگر قرار دهد.

بیشتربخوانید... درمان کبد چرب با گیاهان دارویی

اعتماد به نفس شما چند برابر میشود

۳۵ درصد تحقیق و مطالعه متعدد نشان داده اند کسانی که تجربه عمل لاغری داشته اند (مثلا کسانی که تجربه عمل اسلیو معده دارند ) بعد از عمل به طرز چشمگیری اعتماد به نفسشان افزایش یافته است. این افراد بعد از عمل ذهنیت بهتری نسبت به ظاهر بدن و سلامتی خود دارند. آن ها بیشتر با دیگران رابطه برقرار میکنند و از لحاظ روانشناختی پیشرفت زیادی میکنند. البته افزایش اعتماد به نفس بعد از جراحی چاقی همیشه به ظاهر مربوط نمی شود. به سادگی داشتن توانایی پیگیری فعالیت های بیشتر و مورد علاقه تر، دوست شدن با افراد جدید و قرار گرفتن در موقعیت هایی که پیشتر نمی توانستید در آن قرار بگیرید نیز میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود. افسردگی و انزوای اجتماعی نیز ممکن است با عمل های جراحی مثل عمل اسلیو معده یاعمل ساسی معده کاهش یابد.

 نقش شما از یک آدم چاق و تنبل به یک الگوی بینظیر تبدیل میشود!

به لطف عمل لاغری، داشتن رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ساده ورزشی، شما اکنون وزن زیادی را از دست میدهید. و تقریبا تمام عادات بد خود را کنار میگذارید. چاقی شما چمدان هایش را میبندد و شما میمانید با تن سالم و تعداد زیادی عادات خوب که پیش از عمل هرگز آن ها را نداشتید.

سایر مقالات... مجله ترمیم و زیبایی دندان





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com